понедељак, 29. фебруар 2016.

The Day I've Got My Diploma!


Već znate da sam diplomirala i već sam pisala kako mi je bilo u taxiju do fakulteta, pa sam mislila da danas sa novim vlogom podelim jednu priču o stvarnom životu doktora stomatologije. Doktora početnika. 
Pa ovako.

Moj život kao dipl dr stom.

Čin prvi.


Prošle nedelje prvi put sam zvala majstora da dođe da popravi mašinu (ne mogu da je upalim iskočilo dugme). Zove me dečko danas, pita kad može da dođe. Dogovorimo se mi, on dođe. Gleda šta je, nije mu jasno - sve su žice lepo povezane, ne vidi u čemu je problem. Zove starijeg majstora da se konsultuje. Pita majstor: "Da l' je uključeno u struju?" Pogledamo - jeste.
Gleda dečko opet, pa ponovo zove starijeg kolegu. Pričaju oni tako, pa me pita dečko: "A je l' uključen kompresor?" 
Odem ja da vidim, kad ono NIJE. 
Uključim kompresor. I. Mašina radi!
Pitam ja dečka: "Nego, kol'ko košta što si mi pokazao kako da uključim mašinu?!".
Pouka priče: 
>>Možda ipak bolje da se slikam.<< 
U Beogradu,

29. februara

zima 2016. godine.


Нема коментара:

Постави коментар